Menu
Διακοπές ρεύματος την Τετάρτη και Πέμπτη στο Πύργο

Διακοπές ρεύματος την Τετ…

Ειδοποιούνται οι ε...

Κατασχέθηκαν προϊόντα παραεμπορίου στην Πάτρα και το Αίγιο

Κατασχέθηκαν προϊόντα παρ…

Η Περιφερειακή Αστ...

Εγώ… ο Βενιζέλος

Εγώ… ο Βενιζέλος

Το «Εγώ, ο Κλαύδιο...

Στο… δρόμο από σήμερα εκατοντάδες πενταμηνίτες, όμως ο ΟΑΕΔ δεν τους… "αναγνωρίζει"!

Στο… δρόμο από σήμερα εκα…

Δεν δικαιούνται επ...

Συνελήφθη 64χρονος στον Πύργο , για οφειλές 640.000 ευρώ προς το Δημόσιο

Συνελήφθη 64χρονος στον Π…

Συνελήφθη 64χρονος...

Δημοτικό Συμβούλιο Πύργου:«Φεύγουν» για ΧΥΤΑ Ναυπάκτου τα σκουπίδια

Δημοτικό Συμβούλιο Πύργου…

Εγκρίθηκε η σύμβασ...

«Οργώνει» το νομό ο Γεωργιόπουλος

«Οργώνει» το νομό ο Γεωργ…

Η καθημερινή επαφή μ...

Νομοσχέδιο για τον αιγιαλό ή για την κατάργησή του;

Νομοσχέδιο για τον αιγιαλ…

Του Γιώργου Κανέλλ...

Πλέι οφ και… ζήσε Μάη μου

Πλέι οφ και… ζήσε Μάη μου

ΕΛΗΞΕ το όγδοο πρω...

Ανθόπυργος: Γιατί ήταν «ζούγκλα» για δυο χρόνια;

Ανθόπυργος: Γιατί ήταν «ζ…

      Επιχείρησ...

Οι… κρεμαστοί «κήποι» στοιχειώνουν τον Πύργο

Οι… κρεμαστοί «κήποι» στο…

Εικόνες αισθητικής...

Ο Παναγιώτης Ψωμιάδης σε Πύργο, Πατρα και Αγρίνιο

Ο Παναγιώτης Ψωμιάδης σε …

Στην Πελοπόννησο κ...

Δήμος Ήλιδας: «Πολύτιμη η αξιοποίηση γεωργικών πλαστικών»

Δήμος Ήλιδας: «Πολύτιμη η…

Ημερίδα διοργάνωσε...

Το λιμάνι είναι βαθύ… Αργοναύτης μια ζωή!

Το λιμάνι είναι βαθύ… Αργ…

Α2 Κατηγορία- ACS ...

Μια γυναίκα, πολλοί ρόλοι!

Μια γυναίκα, πολλοί ρόλοι…

Την Κική την έχουμ...

Γ’ Κατηγορία- Legea: Νέα νίκη της Προόδου

Γ’ Κατηγορία- Legea: Νέα …

  ΕΣΤΩ και δύσκολα ...

Prev Next
A+ A A-

Χρυσοχοΐδης: Ήρθε, έφερε… δρόμους και μπουλντόζες κι έφυγε!

  • Γράφτηκε από τον/την NewsRoom

Υποσχέθηκε εκ νέου δημοπράτηση «εξπρές» του Πάτρα - Πύργος 30 Ιουνίου

  • «Εκτός» οριστικά το τμήμα Πύργος- Καλό Νερό θα «βολευτεί» με συντήρηση του υπάρχοντος οδικού δικτύου
  • Καλό Νερό – Τσακώνα 28 χλμ δρόμος παίρνει σειρά τέλη του 2014 και… ζήσε Μάη μου!

Με… ημερομηνίες δημοπράτησης «εξπρές» και παράδοσης  του έργου της Ολυμπίας Οδού για το πολυσυζητημένο τμήμα που έχει εξαιρεθεί από την σύμβαση,  Πάτρας- Πύργου, ήρθε χθες στην Ηλεία, ο υπουργός Υποδομών κ. Μιχάλης Χρυσοχοίδης για να παραστεί σε προεκλογική συγκέντρωση της ΕΛΙΑΣ για τις Ευρωεκλογές. Με μια πρώτη στάση στο Επιμελητήριο Ηλείας, προχώρησε σε ανακοινώσεις,  μέχρι 30 Ιουνίου θα γίνει κατά τα λεγόμενά του η δημοπράτηση,  όπου ως δια μαγείας φάνηκε να έχει λυμένα όλα τα προβλήματα που δύο τουλάχιστον δεκαετίες έκαναν το έργο να καρκινοβατεί! Μας έκανε μαθήματα… ανάπτυξης, μας τράβηξε το «αυτί» για τα σκουπίδια που αντίκρισε στην πόλη του Πύργου ( εκλογές έρχονται ας μην το ξεχνάμε οι προεκλογικές κορώνες είναι χρήσιμες θαρρεί για το κόμμα του)  και που τάχα δεν γνώριζε για ποιο λόγο βρίσκονταν εκεί βουνά, το κεντρικό κράτος περί άλλων τυρβάζει και μας είπε ότι ανάπτυξη δεν είναι μόνο τα έργα υποδομών είναι και ο σεβασμός στον άνθρωπο και στο περιβάλλον. Μας είπε δηλαδή κομψά τι τον θέλουμε τον αυτοκινητόδρομο  για τον οποίο χρόνια φωνάζουμε, όταν δεν μπορούμε να βολέψουμε τα σκουπίδια μας « γιατί τα πάντα είναι συνέργειες»!

Αναρωτήθηκε για ποιο λόγο η Ηλεία αν και διαθέτει σοβαρά συγκριτικά πλεονεκτήματα, βρίσκετε στην τελευταία θέση της ανάπτυξης και βεβαίως έδωσε… φιλολογική και προκλητική απάντηση τριών σημείων- συστάσεων : Απουσιάζουν οι υποδομές,  το εξειδικευμένο δυναμικό και η ποιοτική διακυβέρνηση ! Ωσάν να μην είναι ο ίδιος υπουργός ανάπτυξης, ένας εκ των υπευθύνων μαζί με τις εκάστοτε κυβερνήσεις και τα μνημόνια για το χάλι της Ηλείας!!   

  Σε εκδήλωση λοιπόν στο Επιμελητήριο, που προηγήθηκε της πολιτικής προεκλογικής του εμφάνισης και ομιλίας στο ΙΟΝΙΟ, με κοινό τους βουλευτές του νομού- πλην της βουλευτού  κ. Έφης Σαλτάρη από το ΣΥΡΙΖΑ- τον περιφερειάρχη και ξανά υποψήφιο Απ. Κατσιφάρα, τον υπ. Περιφερειάρχη κ. Κατσανιώτη, τον δήμαρχο Ήλιδας Γιάννη Λυμπέρη που παρέστη αργότερα στη συνέντευξη τύπου,   τους υποψηφίους δημάρχους Γ. Λιατσή και Τ. Αντωνακόπουλο κ.α καθώς και μέλη της διοίκησης του Επιμελητηρίου Ηλείας αναφέρθηκε μαζί με τον Δ/ντή της εποπτεύουσας αρχή του έργου της Ολυμπίας Οδού Γιάννη Καρνέζη στις «λεπτομέρειες». Μια από τα ίδια τα γνωστά που ξέραμε, διανθισμένα με ημερομηνίες για να πείσουμε τους «ιθαγενείς» ότι το θαύμα συντελείται αμέσως μετά τις εκλογές! Λες και δεν γνωρίζουμε με ποιους ρυθμούς εκτελούνται στην Ελλάδα τα δημόσια έργα!  

 

Παρέμβαση Νικολούτσου

Τον υπουργό Υποδομών καλωσόρισε ο πρόεδρος του ΕΒΕ Ηλείας κ. Κώστας Νικολούτσος που τόνισε μεταξύ άλλων ότι το αίτημα για τον αυτοκινητόδρομο θέλει να πιστεύει πως δεν είναι μόνο ένα αίτημα τοπικό γιατί  θα συμβάλλει καθοριστικά στην ανάπτυξη της Δυτικής Ελλάδας. Ζήτησε ωστόσο : διαβεβαιώσεις ότι το έργο στο τμήμα Πάτρα- Πύργος θα υλοποιηθεί σύντομα, πληροφόρηση για τις πηγές χρηματοδότησης που θα διασφαλίσουν την εκτέλεσή του και από τον ανάδοχο του έργου συντήρηση του οδικού δικτύου και βελτίωση της οδικής ασφάλειας στο κομμάτι Πύργος – Καλό Νερό σε επικίνδυνα σημεία. Επίσης ζήτησε αν υπάρχει δυνατότητα το τμήμα Τσακώνα- Καλό Νερό να ξεκινήσει από τη Ζαχάρω. «Οφείλουμε όλοι να δώσουμε τον δικό μας αγώνα ταχύτητας ώστε μέσα από τις συνδυασμένες μεταφορές, τα λιμάνια και το σιδηρόδρομο, να ανατρέψουμε την υπάρχουσα κατάσταση για την περιοχή μας»

 

Μέχρι 30 Ιουνίου η δημοπράτηση του Πάτρα- Πύργος

 

Όπως δήλωσε λοιπόν  ο κ. Χρυσοχοϊδης στην συνέντευξη τύπου που παραχώρησε, το τμήμα Πάτρα- Πύργος ( για το οποίο απέφυγε επιμελώς να πει ότι σταματάει στο σταφιδεργοστάσιο στο ύψος του Βουνάργου)  θα δημοπρατηθεί ως τις 30 Ιουνίου που θα παραδοθούν και τα τεύχη δημοπράτησης ,  στο τέλος του 2014 θα έχουν μπει και οι μπουλντόζες για να ξεκινήσει!  Θα ολοκληρωθεί, κατά τα λεγόμενά του,  χωρίς καθυστερήσεις το πρώτο εξάμηνο 2016 μαζί με την Ολύμπια Οδό Κόρινθος- Πάτρα!

Το τμήμα Πύργος- Καλό Νερό είναι «εκτός» για… περιβαλλοντικούς λόγους αλλά θα γίνει συντήρηση του υπάρχοντος οδικού δικτύου για λόγους ασφαλείας, ενώ έδωσε ημερομηνία δημοπράτησης και για τα 30 περίπου χιλιόμετρα του δρόμου Καλό Νερό- Τσακώνα, τέλη του 2014.   

 «Προτεραιότητά μας είναι η δημιουργία πρώτα των κρίσιμων υποδομών για το νομό και θέλω να γνωρίζετε ότι στην Δυτική Ελλάδα γίνονται οι μεγαλύτερες σε ύψος και σημασία επενδύσεις που έχουν γίνει ποτέ στη χώρα. Συντελούνται υποδομές, δημόσια έργα αξίας περίπου 3 δις ευρώ από τα Γιάννινα μέχρι το Αντίρριο η Ιόνια οδός, από την Κόρινθο μέχρι την Πάτρα η Ολυμπία Οδός, από την Κόρινθο ως την Τρίπολη και την Σπάρτη ο Μωρέας και τώρα – σήμερα- ανακοινώθηκε επίσημα πλέον η ημερομηνία δημοπράτησης του αυτοκινητόδρομου Πάτρα- Πύργος ο οποίος είναι σχεδόν ημιτελής και θα παραδοθεί στο πρώτο εξάμηνο του 2016 όπως και η υπόλοιπη Ολυμπία Οδός.

Επίσης τέλος του χρόνου θα δημοπρατηθεί το έργο Καλό Νερό- Τσακώνα – 28  χιλιόμετρα δρόμος, προϋπολογισμού 90 περίπου εκ. ευρώ, το δε τμήμα Πάτρα – Πύργος 340 εκ. ευρώ, έχουν συντελεστεί οι απαλλοτριώσεις, έχουν ολοκληρωθεί οι περιβαλλοντικές άδειες και το έργο είναι έτοιμο να ξεκινήσει με ταχύτητα. Πιστεύουμε ότι τέλος του χρόνου θα έχουν μπει μέσα οι μπουλντόζες και θα εργάζονται, καθώς μέχρι τις 30 Ιουνίου 2014 θα έχει δημοπρατηθεί. Έτσι, ένα εξαιρετικά σημαντικό έργο, μια από τις βασικές προϋποθέσεις για την ανάπτυξη της περιοχής, επιτέλους μετά από πολλές δεκαετίες υλοποιείται και πιστεύω ότι οι πολίτες της Ηλείας, φιλόπονοι και δημιουργικοί όπως είναι θα αξιοποιήσουν αυτό το έργο για να δημιουργήσουμε περαιτέρω ανάπτυξη, απασχόληση, επενδύσεις και ευημερία στην περιοχή.

Το επόμενο χρονικό διάστημα με μεγάλη φροντίδα θα προβούμε σε λήψη μέτρων για την οδική ασφάλεια την περιοχή, για την συντήρηση του καλού εσωτερικού δικτύου της Ηλείας, της δημιουργίας υποδομών στο τμήμα Καλό Νερό Πύργος όπου για περιβαλλοντικούς λόγους δεν θα μπει μπουλντόζα αλλά θα γίνουν έργα για να συντηρήσουμε το δρόμο και να είναι ασφαλής.»

Από το νέο Σ.Ε.Σ η χρηματοδότηση

Σε ερώτηση μας για το ποια ακριβώς είναι η πηγή χρηματοδότησης του έργου ο κ. Χρυσοχοϊδης απάντησε:

«Το έργο χρηματοδοτείται από το πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων, οι πόροι είναι απολύτως κοινοτικοί με μια συμμετοχή μικρή του ελληνικού δημοσίου, είναι στο επόμενο Σ.Ε.Σ 2014- 2020, οι πιστώσεις είναι απολύτως εξασφαλισμένες όχι μόνο με την εγγύηση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής αλλά με την ίδια την Ε.Ε να λαμβάνει απόφαση για την δέσμευση του ποσού, συνεπώς από πλευράς χρηματοδότησης υπάρχει πλήρης κάλυψη του έργου μέχρι την τελευταία ενέργεια που θα γίνει.»  

Σε άλλη δημοσιογραφική ερώτηση για το πώς μπορούμε να μιλάμε για συνδυασμένες μεταφορές αφού τα  έργα του σιδηροδρόμου και του αεροδρομίου είναι  ανύπαρκτα, ο κ. Χρυσοχοίδης απάντησε ότι «ο δρόμος Πάτρα- Πύργος θα παραδοθεί μαζί με το τμήμα Κόρινθος- Πάτρα’ ενώ σε ότι αφορά το τρένο μας ανάλυσε τη διαδρομή που χρειάζεται για να φτάσει σε 2,5 χρόνια ως την Πάτρα και από κει θα φτάσει… γενικώς και μέχρι την Καλαμάτα, παραλείποντας να πει πότε και πώς!

Κι όταν αναφέρθηκε στο θέμα αεροδρόμιο, παρέκαμψε εντελώς το αεροδρόμιο Ανδραβίδας ωσάν να μη τέθηκε ποτέ θέμα από την Ηλεία και εστίασε στο αεροδρόμιο του Αράξου, που όπως είπε είναι στα υπό ιδιωτικοποίηση και αναπτυσσόμενο και το δικό μας ζητούμενο θα πρέπει να είναι πώς θα  προσελκύσουμε περισσότερους επισκέπτες και τουρίστες στην περιοχή! Θεωρητικά λοιπόν λύσαμε το πρόβλημα των «συνδυασμένων» μεταφορών στην Ηλεία με… συνοπτικές διαδικασίες!

Ο υπουργός σε αυτήν την προεκλογική φιέστα, δεν  παρέλειψε να ευχαριστήσει όσους συνέβαλλαν – όπως είπε- για να φτάσουμε στην δημοπράτηση του έργου, τους βουλευτές μαζί με τον ίδιο και τον Πρωθυπουργό, τον περιφερειάρχη και το περιφερειακό συμβούλιο και τέλος ευχήθηκε τα αμέσως επόμενα χρόνια «η Ηλεία  να πάρει τα η θέση που της αξίζει όχι μόνο στον ελληνικό χάρτη αλλά και της ευρύτερης περιοχής της ανατολικής Μεσογείου». Ενδεχομένως και του… παγκόσμιου χάρτη, θα συμπληρώναμε εμείς…  

Ηλεια

Ελλαδα

Κοσμος

Πολιτικη

Οικονομια

Αθλητικα