Menu
Γιώργος Κοντογιάννης:  To Υπ. Αγροτικής Ανάπτυξης για τις ζημιές από χαλαζόπτωση και βροχόπτωση σε ελιές, κηπευτικά και σταφίδα

Γιώργος Κοντογιάννης: To…

Ενημέρωση από τον Αν...

 Έφη  Γεωργοπούλου-Σαλτάρη:  «Επιτακτική ανάγκη η παύση λειτουργίας  του ΧΑΔΑ  στις  Λίμνες»

Έφη Γεωργοπούλου-Σαλτάρ…

Επίκαιρη ερώτηση κατ...

Κατασχέσεις προϊόντων στη λαϊκή αγορά της Αμαλιάδας

Κατασχέσεις προϊόντων στη…

Από κλιμάκιο της Π...

Άνοιξε το Taxisnet για τα τέλη κυκλοφορίας

Άνοιξε το Taxisnet για τα…

Ανοίξε η ηλεκτρονική...

Δραματική πτώση της παραγωγής κρασιού στην Ηλεία

Δραματική πτώση της παραγ…

ΚΕΟΣΟΕ: Εγκαταλείπετ...

Βιντεο-Τα σκουπίδια παράγουν πολιτισμό στις Λίμνες

Βιντεο-Τα σκουπίδια παράγ…

Μουσική διαμαρτυρί...

Γιάννης Δραγασάκης: Ο ΣΥΡΙΖΑ θα σπάσει τις αλυσίδες του χρέους

Γιάννης Δραγασάκης: Ο ΣΥΡ…

Συνέντευξη του αντ...

 Τροχαίο - μυστήριο με νεκρό 30χρονο

Τροχαίο - μυστήριο με νε…

 Συνεχείς έρευνες απ...

Ο ΧΛΩΜΟΣ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΑΣ

Ο ΧΛΩΜΟΣ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΑΣ

      ΓΕΩΡΓΙΟΥ Θ....

Χάθηκαν 35.000 θέσεις εργασίας

Χάθηκαν 35.000 θέσεις εργ…

Αρνητικό ήταν τον Οκ...

Πρόταση μομφής του ΣΥΡΙΖΑ

Πρόταση μομφής του ΣΥΡΙΖΑ

Ειλικρινά δεν ξέρω...

 Η απρέπεια

Η απρέπεια

Λένε πως η ιστορία ε...

Μα ούτε ένα pool boy;

Μα ούτε ένα pool boy;

της Ελένης Παπαδοπού...

Μια εποικοδομητική συνάντηση

Μια εποικοδομητική συνάντ…

Πρόσφατα είχα την ...

Μήνυμα χωρίς χρέωση

Μήνυμα χωρίς χρέωση

Ακούσατε ακούσατε!...

Prev Next
A+ A A-

Κινηματογραφικές Βραδιές ΕΛΜΕ Ηλείας

  • Γράφτηκε από τον/την NewsRoom

Συνεχίζονται οι κινηματογραφικές βραδιές ΕΛΜΕ Ηλείας  και του Συλλόγου Δασκάλων & Νηπιαγωγών Πύργου, την Τρίτη 12 Νοεμβρίου στο θέατρο «ΑΠΟΛΛΩΝ» Πύργου,

με την ταινία «Η επίθεση» του Ζιάντ Ντουεϊρί, με τους Αλί Σουλιμάν, Ρεϊμόντ Αμσελέμ, Ευγενία, Ντοντίνα, Καρίμ Σαλέχ

  Υπόθεση:

O Ισραηλινό – Παλαιστίνιος χειρουργός Amin Jaafari, είχε μία λαμπρή καριέρα, μία πολύ αγαπημένη σύζυγο και πολλούς καλούς φίλους που του κάνουν τη ζωή πολύ όμορφη μέχρι τη στιγμή που συγκλονισμένος μαθαίνει ότι η σύζυγός του σκοτώνεται σε βομβιστική επίθεση «καμικάζι».  Δέκα εννέα ακόμη νεκροί, και η αστυνομία τον ενημερώνει, ότι υπεύθυνη της επίθεσης ήταν η ίδια του η γυναίκα! Ο Αmin δεν μπορεί να πιστέψει την απίστευτη κατηγορία των αστυνομικών και ξεκινά ένα δαιδαλώδες κυνήγι αναζήτησης της αλήθειας. Οι αποκαλύψεις θα ακολουθήσουν η μία μετά την άλλη, και η μοίρα θα του παίξει ένα απρόβλεπτο παιχνίδι που δύσκολα θα μπορέσει να αντιμετωπίσει.

 

ΚΡΙΤΙΚΕΣ

Μια ταινία που αξίζει να την προσέξετε!

Έχουμε να κάνουμε  για πολύ δυνατή ταινία από έναν  εργάτη του κινηματογράφου τον  Ziad Doueiri, ο οποίος μετά από πολλά χρόνια απασχόλησης σε υποστηρικτικές  θέσεις  σε σημαντικές ταινίες  και αξιόλογους δημιουργούς  , ασχολείται με επιτυχία με την σκηνοθετική δουλειά! 

Είναι πραγματικά εντυπωσιακή η δύναμη της σεναριακής γραφής του, η οποία κινείται με εξαιρετική δεξιοτεχνία πάνω σε δύο επίπεδα.

Στο πολιτικό όπου ο Ziad Doueiri, με την ουσιαστική γνώση των δεδομένων της ισραηλινής κατοχής στα παλαιστινιακά εδάφη, ρίχνει μια διεισδυτικότατη ματιά στα δυο συγκρουόμενα στρατόπεδα.

Και το κάνει με μια αξιοθαύμαστη  ψυχραιμία και ουδετερότητα , χάρις στην οποία   δίνει την ευκαιρία στον θεατή να προσεγγίσει τις λεπτές καθημερινές πτυχές αυτής της λυσσασμένης σύγκρουσης. Μιας σύγκρουσης στην οποία προσδίδει εθνοτικά και όχι θρησκευτικά χαρακτηριστικά.

Πάντως χωρίς την ύπαρξη στοιχείων φανατισμού η αποτύπωση των δεδομένων της ισραηλινό -  παλαιστινιακής σύγκρουσης, όπως ο αποκλεισμός των Παλαιστίνιων με το τοίχος, η βίαιη συμπεριφορά των ισραηλινών στρατιωτών, η ρατσιστική συμπεριφορά των ισραηλινών δίνει την ρεαλιστική διάσταση της σύγκρουσης των δύο λαών.

Συγχρόνως το σενάριο  ξετυλίγει μια πολύ δυνατή πραγματεία πάνω στις προσωπικές σχέσεις, με πολύ έντονα ερωτηματικά αναφορικά με τα κρυμμένα μυστικά σε  ένα ζευγάρι που ζει χρόνια μαζί .

Κάτι που παραπέμπει στον πυρήνα του κατασκοπευτικού σινεμά.

Η σκηνοθετική ματιά του  Ziad Doueiri διακρίνεται από σημαντικά λυρικά στοιχεία, που μαζί με την πολύχρονη εμπειρία του δημιουργού στην τεχνική αρτιότητα μιας παραγωγής, βοηθούν στην απρόσκοπτη παρακολούθηση ενός εξαιρετικά  φορτισμένου σεναρίου.

Σε κάθε περίπτωση πρόκειται για ένα εξαιρετικό δείγμα κινηματογράφου, που τολμά να σκύψει πάνω σε φλέγοντα προβλήματα του τόπου του δημιουργού και να τα διαχειριστεί με πραγματικά ιδιοφυή τρόπο. Και θα πρέπει να σημειωθεί ότι πρόκειται ασφαλώς  για μια δυνατή αλλά όχι εύπεπτη ταινία δημιουργού και μόνον με αυτήν την οπτική αξίζει να την προσεγγίσουμε.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ηλεια

Ελλαδα

Κοσμος

Πολιτικη

Οικονομια

Αθλητικα