Menu
Βράχο –βράχο  τον καημό μου …

Βράχο –βράχο τον καημό μ…

  Σαν πας στον πη...

Ο… αισιόδοξος

Ο… αισιόδοξος

      –Άλλο και...

Ικανοποίηση των εφοπλιστών για τα έργα στο Κατάκολο

Ικανοποίηση των εφοπλιστώ…

Ενδεικτική της  ση...

ΠΛΗΡΩNΕΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ  O ΕΛΓΑ 191.626,02 ΕΥΡΩ  ΤΟΥΣ ΑΓΡΟΤΕΣ ΤΗΣ ΗΛΕΙΑΣ

ΠΛΗΡΩNΕΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ O…

Την Παρασκευή 29 Ν...

Κόλλησαν στα νερά

Κόλλησαν στα νερά

ΓΡΑΨΑΜΕ κάποια σχό...

Ζητούν να απομακρυνθούν οι κάδοι σκουπιδιών από τις εισόδους του Διοικητηρίου

Ζητούν να απομακρυνθούν ο…

Έγγραφο αίτημα από...

Με τα σκουπίδια στους δρόμους δεν θα αποφύγουμε τις πλημμύρες!

Με τα σκουπίδια στους δρό…

Συνεδρίασε το Συντ...

Αναβολή ζήτησαν οι δήμοι Πύργου και Αρχ. Ολυμπίας

Αναβολή ζήτησαν οι δήμοι …

Στην εκδίκαση της ...

Η… απόβαση των πενταμηνιτών στο Διοικητήριο

Η… απόβαση των πενταμηνιτ…

Πως θα αξιοποιηθού...

 Με το δεξί στην πρεμιέρα ο Κόροιβος

Με το δεξί στην πρεμιέρα…

Με το δεξί ξεκίνησ...

Zizanio News: Από σήμερα με την Πρωινή

Zizanio News: Από σήμερα …

Διαβάστε από σήμερα ...

Κοινωφελής: Πώς κατανέμονται οι 7.400 στην εκπαίδευση - Μόνο 56 στην Ήλεια (πίνακας)

Κοινωφελής: Πώς κατανέμον…

Στον τομέα της εκπ...

 Οργή στην Αμαλιάδα

Οργή στην Αμαλιάδα

Σοβαρό πλήγμα για τη...

Έρχεται… το Dcg Drift και Drag Day

Έρχεται… το Dcg Drift και…

Η ΑΟΛΑΠ, η ΦΙΜΑ κα...

Prev Next
A+ A A-

Κοντογιάννης: «Δέχομαι τις δεσμεύσεις της κυβέρνησης αλλά θα παρακολουθώ κάθε βήμα του έργου»

  • Γράφτηκε από τον/την NewsRoom

 

 

 

«Από την πρώτη στιγμή που ετέθη ζήτημα αναθεώρησης της σύμβασης της Ολυμπίας Οδού, ζητούσαμε πολιτική απόφαση από τις εκάστοτε κυβερνήσεις για την κατασκευή του τμήματος που αφορά στην Ηλεία,

ενώ προσωπικώς είχα δηλώσει ρητώς ότι «θα στηρίξω μόνο κάθε ολοκληρωμένη πρόταση που θα διασφαλίζει λύση στο πρόβλημα χρηματοδότησης και θα θέτει σαφές χρονοδιάγραμμα για την κατασκευή της, τουλάχιστον ως προς το τμήμα που δεν υφίστανται νομικά προβλήματα». Την ίδια δήλωση επανέλαβα τελευταία και στις 12-11-2013.

Οι σημερινές δηλώσεις του Υπουργού Υποδομών και Δικτύων κ. Μιχάλη Χρυσοχοΐδη και οι δεσμεύσεις που ανέλαβε στη σύσκεψη που προηγήθηκε με τους Βουλευτές, τον Περιφερειάρχη και του Δημάρχους Πύργου και Αμαλιάδος, δίνουν διέξοδο και διασφαλίζουν την κατασκευή του μεγαλυτέρου τμήματος της Ολυμπίας Οδού, με πόρους από το νέο ΕΣΠΑ.

Από τις δηλώσεις του κ. Χρυσοχοΐδη κρατώ ότι αποτελεί πολιτική απόφαση της κυβέρνησης τα τμήματα Πάτρα – Πύργος και Τσακώνα – Καλό Νερό, να κατασκευασθούν μέχρι το τέλος του 2015 καθώς και ότι η δημοπράτησή τους θα γίνει εντός του Απριλίου 2014.

Είναι θετικό ότι η κυβέρνηση αναγνωρίζει ότι χωρίς τον συγκεκριμένο οδικό άξονα ούτε ο αγροτικός, ούτε ο τουριστικός τομέας μπορούν να αναπτυχθούν.

Από τη συζήτηση που κάναμε με τον κ. Χρυσοχοΐδη κρατώ επίσης τη δέσμευσή του ότι η συγκεκριμένη πολιτική απόφαση της Κυβέρνησης θα λάβει τη μορφή νομικής δέσμευσης και θα εγκριθεί από τη Βουλή, ταυτόχρονα με την αναθεωρημένη σύμβαση των μεγάλων αυτοκινητοδρόμων. Όπως επίσης θεωρώ θετικό ότι ο κ. Υπουργός δήλωσε ότι είναι πρόθυμος να δεχθεί οποιαδήποτε επιπρόσθετη νομική δέσμευση κρίνουμε εμείς ως πολιτικά πρόσωπα της Ηλείας, ότι πρέπει να υπάρξει για να διασφαλίζεται η πολιτική απόφαση που έχει λάβει η κυβέρνηση για κατασκευή των συγκεκριμένων τμημάτων της Ολυμπίας Οδού, ταυτόχρονα με το τμήμα Κόρινθος – Πάτρα.

Θετική, επίσης, είναι η δέσμευση του κ. Υπουργού προς τους βουλευτές και τους λοιπούς αιρετούς εκπροσώπους της Τοπικής και Περιφερειακής Αυτοδιοίκησης ότι αν χρειαστεί, προτίθεται να προχωρήσει και σε πρόσθετες νομοθετικές παρεμβάσεις που θα διασφαλίζουν την εκτέλεση του έργου μέσα στο προαναφερθέν χρονικό πλαίσιο, εφ’ όσον στην πορεία εκτέλεσης του έργου προκύψουν απρόβλεπτα αυτή τη στιγμή εμπόδια.

Όσον αφορά το τμήμα Πύργος – Καλό Νερό, στο οποίο περιλαμβάνονται σημεία που έχουν νομικά προβλήματα, και πάλι ο Υπουργός Υποδομών δήλωσε ότι είναι ανοικτός σε προτάσεις που θα επιφέρουν βελτιώσεις και πρόσθετη ασφάλεια, στο υπάρχον δίκτυο.

Ως εκ τούτου αναμένω τις τελικές προτάσεις του Υπουργείου Υποδομών, όπως αυτές θα κατατεθούν στη Βουλή και τις οποίες πρέπει να αντιμετωπίσουμε με τη λογική ότι εκείνο που προέχει είναι η κατασκευή του έργου.

Η Ηλεία πρέπει να βγει από την απομόνωση. Και είναι δεδομένο πως ούτε ο τουρισμός, ούτε οι εξαγωγές προϊόντων του πρωτογενούς τομέα μπορούν να ενισχυθούν αν δεν υπάρχουν ευρωπαϊκού επιπέδου υποδομές.

Άρα λοιπόν αν θέλουμε την ανάπτυξη του τόπου μας, αλλά και να σταματήσουμε να πληρώνουμε φόρο αίματος στην άσφαλτο, οφείλουμε να δούμε θετικά την απόφαση της κυβέρνησης και να προτείνουμε πρόσθετους τρόπους διασφάλισης της κατασκευής και ολοκλήρωσης του έργου της Ολυμπίας Οδού, στο σύνολο του φυσικού της αντικειμένου.

Η ουσία για την Ηλεία είναι ο οδικός άξονας που θα συνδέει τον τόπο μας με τα μεγάλα αστικά κέντρα και ιδιαίτερα με την Πάτρα και την Αθήνα, να ολοκληρωθεί το συντομότερο δυνατόν και όχι από ποιες πηγές χρηματοδότησης θα κατασκευασθεί.

Δέχομαι τις δεσμεύσεις της Κυβέρνησης και δηλώνω ότι θα παρακολουθώ κάθε βήμα για την εκτέλεση του έργου το οποίο η πολιτεία χρωστά στην Ηλεία και στους κατοίκους της.»

 

 

 

Ηλεια

Ελλαδα

Κοσμος

Πολιτικη

Οικονομια

Αθλητικα