Menu
 Το ανακόντα της Μαριγούλας!

Το ανακόντα της Μαριγούλ…

Γράφει η Ελένη Παπαδ...

Η ΔΗΜΑΡ εν τάφω

Η ΔΗΜΑΡ εν τάφω

του Γιώργου Δελαστίκ...

Η κλήρωση του ΤΖΟΚΕΡ

Η κλήρωση του ΤΖΟΚΕΡ

 Οι τυχεροί αριθμο...

Στο ΣτΕ η ΑΔΕΔΥ για την "αξιολόγηση" σε Ο.Τ.Α. και Ν.Π.Δ.Δ.

Στο ΣτΕ η ΑΔΕΔΥ για την …

Στο Συμβούλιο της Επ...

Αργά

Αργά

Ένα δροσερό αεράκι φ...

2 νέα προγράμματα για ανέργους

2 νέα προγράμματα για ανέ…

Μετά από συνεννόησ...

Μεταθέσεις εκπαιδευτικών : Έρχονται 13 και φεύγουν 65

Μεταθέσεις εκπαιδευτικών …

Τις νέες θέσεις που ...

Λήγει η προθεσμία για τις φορολογικές δηλώσεις -Τι θα κοστίσει η υποβολή με καθυστέρηση

Λήγει η προθεσμία για τις…

Τη Δευτέρα εκπνέει η...

BINTEO-Η μαγευτική πανσέληνος του Σουνίου στο Reuters

BINTEO-Η μαγευτική πανσέλ…

Την μαγευτική εικό...

Οι 40άρηδες επιστρέφουν στο χωράφι λόγω κρίσης

Οι 40άρηδες επιστρέφουν σ…

Μια μικρή, αλλά ευδι...

Ξεψύχησε στην άσφαλτο πολύτεκνος πατέρας

Ξεψύχησε στην άσφαλτο πολ…

Την τελευταία του ...

Στίβος- Ν.Ο.ΖΑΧΑΡΩΣ: Πολύ καλή παρουσία στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Παμπαίδων και Παγκορασίδων

Στίβος- Ν.Ο.ΖΑΧΑΡΩΣ: Πολύ…

Περισσότεροι από 600...

Το μνημόνιο… σκοτώνει

Το μνημόνιο… σκοτώνει

Ασθενείς που δεν έχο...

ΕΟΦ Πάλης: Η Αρχαία Ολυμπία τη... σκυτάλη των διεθνών διοργανώσεων

ΕΟΦ Πάλης: Η Αρχαία Ολυμπ…

Η Αρχαία Ολυμπία θα ...

ΣΥΡΙΖΑ: «Δεν απαντά  για θέματα υγείας και σκουπίδια ο δήμαρχος Ανδρίτσαινας-Κρεστένων»

ΣΥΡΙΖΑ: «Δεν απαντά για …

Απαντώντας στις σχετ...

Είμαστε σοβαροί;

Είμαστε σοβαροί;

Το υπό διαμόρφωση νέ...

Prev Next
A+ A A-

Νέα αυτοκίνητα θα έρθουν, βενζίνη δεν θα έχουν!

  • Γράφτηκε από τον/την NewsRoom

Τρία νέα επιβατικά Ι.Χ αγοράζει η ΠΕ Ηλείας για τις μεγάλες ανάγκες των υπηρεσιών της

  • Παραμένει το πρόβλημα με το πλαφόν στα καύσιμα που θα έχει θέσει το μνημόνιο
  • Ρεπορτάζ Ελένη Παπαδοπούλου

Νέα υπηρεσιακά οχήματα θα έχουν σύντομα στην διάθεσή τους οι εργαζόμενοι της ΠΕ Ηλείας που υποχρεούνται να κάνουν αρκετές μετακινήσεις εκτός έδρας για θέματα της υπηρεσίας τους – αυτοψίες από γεωπόνους, κτηνιάτρους, μηχανικούς, κοινωνικούς λειτουργούς κλπ-  αφού ως τώρα ενώ είχαν πολλές υποχρεώσεις και μεγάλο όγκο δουλειάς, δεν είχαν ικανοποιητικό αριθμό αυτοκινήτων μια και είχαν λήξει τα συμφωνητικά των περισσότερων μισθωμένων.

 

  Όλες  οι δημόσιες υπηρεσίες διαθέτουν έναν δικό τους μικρό «στόλο» ΙΧ για τις υπηρεσιακές μετακινήσεις του, πόσο μάλλον η περιφερειακή ενότητα Ηλείας που διαθέτει  έξι διευθύνσεις και 190 περίπου εργαζομένους  που χρεώνονται  πολλές αυτοψίες και πολλά  εκτός έδρας για ελέγχους . Για  να τις καλύψει  τις υπηρεσιακές της ανάγκες είχε αποκτήσει  από την αρχή της θητείας της νέας περιφερειακής διοίκησης, πέντε  μισθωμένα αυτοκίνητα με συμβατικές πινακίδες, κατόπιν συμβάσεων με εταιρίες. Τέλος  Ιανουαρίου του 2014 αναγκάστηκε να τα  επιστρέψει επειδή οι συμβάσεις είχαν λήξει και οι υπηρεσίες της ΠΕ Ηλείας είχαν μείνει πλέον με 2 αυτοκίνητα επιβατικά,  το μικρό λεωφορείο 8 θέσεων και  ένα 4Χ4. Σε αυτά προστέθηκαν στη συνέχεια και  δύο… δανεικά Ι.Χ, ένα από την Αχαία και ένα από την Αιτωλοακαρνανία που επρόκειτο να έρθει!  Στόχος τώρα είναι να αποκτήσει η ΠΕ Ηλείας τρία νέα αυτοκίνητα με κρατικές πινακίδες και προς αυτήν την κατεύθυνση κινούνται οι διαδικασίες, για να εξυπηρετηθούν οι υπηρεσιακές της ανάγκες.

 Έτσι, στις 16 Ιουλίου διενεργείται πρόχειρος μειοδοτικός διαγωνισμός από την ΠΕ Ηλείας ανάδειξης αναδόχου για την προμήθεια 3 επιβατικών αυτοκινήτων έως 1400 κυβικά, βενζινοκίνητων ή πετρελαιοκίνητων από το ελεύθερο εμπόριο για τις ανάγκες των υπηρεσιών της, ποσού μέχρι 45.000 ευρώ. Το θέμα έχει περάσει και η αναγκαιότητα δεινέργειας του διαγωνισμού έχει εγκριθεί από την Επιτροπή Αναπτυξιακής και Κοινωνικής Πολιτικής Π.Σ Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας.  

Το γεγονός αυτό θα λύσει τα χέρια των υπηρεσιών εν μέρει βεβαίως, γιατί εξακολουθεί να υπάρχει το πλαφόν με τα καύσιμα που έχει θέσει το μνημόνιο και που στο τέλος μπορεί και να οδηγήσει σε ένα άλλο φαινόμενο οξύμωρο, να υπάρχουν πλέον αυτοκίνητα, αλλά να είναι αραγμένα γιατί δεν θα έχουν…  βενζίνη!

Η ‘Πρωϊνή’ είχε αποκαλύψει το θέμα σε παλαιότερο ρεπορτάζ της αναφέροντας ότι το μνημόνιο έβαλε «κόφτη» στις μετακινήσεις των υπαλλήλων, θεσπίζοντας «πλαφόν» στα καύσιμα για όλα τα υπηρεσιακά αυτοκίνητα! O διευθυντής Διοικητικών και Οικονομικών Υπηρεσιών της Π. Ε Ηλείας Βασίλης Αλεξόπουλος μιλώντας για το θέμα αυτό, είχε τονίσει  ότι για τα 1600 κυβικά τους δίνει πλαφόν 112 λίτρα το μήνα και για τα 1300- 1400 98 λίτρα το μήνα και 124 για το λεωφορειάκι. Όταν  λοιπόν πρέπει να βγαίνουν στο δρόμο περίπου 100 υπάλληλοι από όλες τις διευθύνσεις σε διαδρομές μακρινές και σε δυσπρόσιτες περιοχές, από τα ορεινά του νομού μέχρι τη Βάρδα,  κτηνίατροι  για το μελιταίο, γεωπόνοι για τους ελέγχους, αυτοψίες από μηχανικούς, κοινωνικοί λειτουργοί που έχουν εισαγγελικές παραγγελίες πολλές, επόπτες υγείας, δεν ξέρουν που να πρωτοδώσουν απολογία, φτάνουν στα μισά του μήνα και δεν έχουν καύσιμα να κάνουν τη δουλειά τους γιατί έχει λήξει το πλαφόν, γι αυτό και πολλοί υπάλληλοι κάποιες φορές αναγκάζονται να βάζουν στη δουλειά τα δικά τους αυτοκίνητα ή οι κτηνίατροι κυρίως να μεταφέρονται από τους κτηνοτρόφους στις κτηνοτροφικές τους μονάδες.

Και όπως φαίνεται, το σκηνικό αυτό δεν θα αλλάξει, θα υπάρχουν μεν καινούργια αυτοκίνητα, αλλά δεν θα μπορούν να τα χρησιμοποιούν όλο το μήνα!

Ηλεια

Ελλαδα

Κοσμος

Πολιτικη

Οικονομια

Αθλητικα