Menu
Ανασχηματισμός 9  :Η ανακοίνωση της νέας κυβέρνησης-  Γκίκας Χαρδούβελης ο νέος υπουργός Οικονομικών

Ανασχηματισμός 9 :Η ανακ…

Η σύνθεση του υπουργ...

Άμεση λύση

Άμεση λύση

Πρωτοβουλία για να λ...

Ανασχηματισμός 8:  Το ΠΑΣΟΚ είναι εδώ - Ο Ανδρέας Λοβέρδος στο υπουργείο Παιδείας

Ανασχηματισμός 8: Το ΠΑΣ…

Ο Ανδρέας Λοβέρδος π...

Η αγέλη της πλατείας

Η αγέλη της πλατείας

Την φωτογραφία, που ...

Ανασχηματισμός 7: Η Γκερέκου στο υπουργείο Πολιτισμού – Είναι φανερό έχουμε κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ

Ανασχηματισμός 7: Η Γκερέ…

Η Άντζελα Γκερέκου μ...

Όταν ο Όσκαρ Ουάιλντ «σεργιάνιζε» στην Ηλεία

Όταν ο Όσκαρ Ουάιλντ «σερ…

Αφιέρωμα για τα 160 ...

Ανασχηματισμός 6: Στο υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης ο Κουτσούκος -Nα και μια είδηση που δεν περιμέναμε

Ανασχηματισμός 6: Στο υπο…

Στο υπουργείο Αγροτι...

Ανασχηματισμός 5: Και τρίτο παλικάρι εκτός

Ανασχηματισμός 5: Και τρί…

Εκτός και ο Κώστας Γ...

Ανασχηματισμός 4: Αυτόν δεν το ξέρει ούτε η μάνα του

Ανασχηματισμός 4: Αυτόν δ…

Μπαίνει στην κυβέρνη...

Ανασχηματισμός 3: Αυτόν τον έφαγαν οι μεγάλες αλλαγές στην παιδία

Ανασχηματισμός 3: Αυτόν τ…

Εκτός και ο Αρβανιτό...

Ανασχηματισμός2: Και δεύτερο παλικάρι που μένη εκτός κρίμα

Ανασχηματισμός2: Και δεύτ…

Εκτός και ο Χατζηδάκ...

Ανασχηματισμός1: Το χάσαμε το παλικάρι πατριώτη

Ανασχηματισμός1: Το χάσαμ…

Αρνήθηκε τη θέση του...

Ανασχηματισμός: Στην τελική ευθεία για τη νέα σύνθεση της κυβέρνησης

Ανασχηματισμός: Στην τελι…

Ο ανασχηματισμός ξ...

Τη νύχτα καίγονται τη μέρα κολυμπάνε…

Τη νύχτα καίγονται τη μέρ…

Κωμικοτραγική η κατά...

Κλείνει η «αυλαία» της Ανθοκομικής Έκθεσης

Κλείνει η «αυλαία» της Αν…

Ολοκληρώνεται σήμερα...

Στα χαρτιά έμεινε η μείωση στην τιμή του γάλακτος -Εξακολουθεί να είναι στα ίδια επίπεδα

Στα χαρτιά έμεινε η μείωσ…

Στα ίδια επίπεδα π...

Prev Next
A+ A A-

Δείτε τα θέματα και τις απαντήσεις στο μάθημα Ανάπτυξης Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον( Α.Ε.Π.Π.)

ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ

Τα θέματα στο μάθημα Ανάπτυξης Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον μπορούν να χαρακτηριστούν κλιμακούμενης δυσκολίας. Υπήρξαν, βέβαια, αρκετά σημεία στα πρώτα δύο ζητήματα τα οποία απαιτούσαν ιδιαίτερη προσοχή από τους εξεταζομένους στην αποκωδικοποίηση των ζητουμένων ώστε να προβούν στην επίλυση τους, καθώς προϋπέθεταν  πολύ καλή γνώση της διδακτέας ύλης.

 

Επιμέλεια Απαντήσεων

Μακρή Σταυρούλα

Δείτε εδώ τα θέματα στο Μάθημα Ανάπτυξης Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον( Α.Ε.Π.Π.)

 

Ενδεικτικές Απαντήσεις στο Μάθημα Ανάπτυξης Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον( Α.Ε.Π.Π.)

ΘΕΜΑ Α

 

Α1.

1. Σ

2. Σ

3. Σ

4. Λ

5. Σ

 

Α2.

 

Έπρεπε να γράψουμε ένα από τα παρακάτω

α) ( ñ, á, ñ=, á=, áñ, =)

β) (ΚΑΙ, ΟΧΙ, ή)

γ) ΨΕΥΔΗΣ ή ΑΛΗΘΗΣ

 

Παρακάτω αναφέρονται ενδεικτικές απαντήσεις:

δ) xñ 0

ε) x ñ β KAI x ñ α

 

Α3.

(OXI(9mod5=20-4*2^2)) Ή (Χ>Ψ ΚΑΙ “X”> “ψ”)

(OXI(9mod5=20-4*2^2)) Ή (8>4 ΚΑΙ “X”> “ψ”)

(ΟΧΙ (4=4)) Ή (8>4 ΚΑΙ “X”> “ψ”)

(ΟΧΙ (ΑΛΗΘΗΣ)) Ή (ΑΛΗΘΗΣ ΚΑΙ ΨΕΥΔΗΣ)

ΨΕΥΔΗΣ Ή ΨΕΥΔΗΣ

ΨΕΥΔΗΣ

 


Α4.

α) Σχολικό βιβλίο σελ. 180 « Στη χρήση των εμφωλευμένων βρόχων… στο εσωτερικό του άλλου.»

β) Σχολικό βιβλίο σελ. 140 « Για την αρχική σύνταξη… των προγραμμάτων.»

γ) Σχολικό βιβλίο σελ. 138 « Το αντικείμενο πρόγραμμα είναι… και σύνδεση.»

δ) Σχολικό βιβλίο σελ. 139 « Η μετατροπή αυτή επιτυγχάνεται… εντολών μηχανής.»

 

ΘΕΜΑ Β

B1.

(1) k

(2) >

(3) i

(4) Π[Θ]

(5) Π[k]

 

Β2.

ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ

i¬1

s¬0

ΑΡΧΗ_ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

Διάβασε m

Αν m>10 τότε

s¬ m+s

ΤΕΛΟΣ_ ΑΝ

i¬ i+ 1

ΜΕΧΡΙΣ_ ΟΤΟΥ  i>200

          Eκτύπωσε s

Τέλος


ΘΕΜΑ Γ

ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΘΕΜΑ_3

ΑΡ_ΤΕΜ ¬ 0

MAX ¬ 0

COUNT ¬ 0

ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

ΔΙΑΒΑΣΕ ΚΩΔΙΚΟ

ΑΝ ΚΩΔΙΚΟΣ <> 0 ΤΟΤΕ

ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΕΜ, ΤΙΜΗ

ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ¬ΤΙΜΗ * ΤΕΜ

ΑΝ ΤΙΜΗ >10 ΤΟΤΕ COUNT ¬ COUNT + TEM

AN TIMH >ΜΑΧ TOTE

ΜΑΧ ¬ ΤΙΜΗ

ΜΑΧ_ΤΕΜ ¬ ΤΕΜ

ΤΕΛΟΣ_ΑΝ

ΤΕΛΟΣ_ΑΝ

ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ ΚΩΔΙΚΟΣ = 0

ΑΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ <= 500 ΤΟΤΕ

          ΕΜΦΑΝΙΣΕ “ΠΛΗΡΩΜΗ ΜΕΤΡΗΤΟΙΣ”

ΑΛΛΙΩΣ

ΠΟΣΟ ¬ 20

SUM ¬ 0

ΔΟΣΗ ¬ 1

AΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

SUM ¬ SUM +ΠΟΣΟ

ΠΟΣΟ ¬ ΠΟΣΟ + 5

ΔΟΣΗ ¬ ΔΟΣΗ + 1

ΜΕΧΡΙΣ ΟΤΟΥ SUM>ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ

ΕΜΦΑΝΙΣΕ ΔΟΣΗ

ΤΕΛΟΣ_ΑΝ

ΤΕΛΟΣ

 

ΘΕΜΑ Δ

Αλγόριθμος ΘΕΜΑΔ

!Δ1ΕΡΩΤΗΜΑ

Για I ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 10

Διάβασε ON[I]

Για J από 1 μέχρι 28

Διάβασε ΕΠ[Ι, J]

Τέλος_ επανάληψης

Τέλος_ επανάληψης

!Δ2 ΕΡΩΤΗΜΑ

Για Ι από 1 μέχρι 10

SUM[Ι] ¬ 0

Για J από 1 μέχρι 28

SUM[Ι]¬ SUM[1] + ΕΠ[Ι, J]

Τέλος_ επανάληψης

Εμφάνισε ΟΝ[Ι], SUM[Ι]

Τέλος_ επανάληψης

!Δ3 ΕΡΩΤΗΜΑ

FOUND¬Ψευδής

Για Ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 10

COUNT¬0

Για Υ από 1 μέχρι 28

Αν ΕΠ[Ι, Υ]>500 τότε COUNT¬ COUNT+1

Τέλος_επανάληψης

Αν COUNT= 28 τότε

Εμφάνισε ΟΝ[Ι]

FOUND¬Αληθής

Τέλος_ αν

Τέλος_ επανάληψης

Αν FOUND = Ψευδής τότε

          Εμφάνισε « Δεν βρέθηκαν ιστότοποι με άνω των 500 επισκέψεων»

ΤΕΛΟΣ_ΑΝ

!Δ4 ΕΡΩΤΗΜΑ

Αρχή_ επανάληψης

Διάβασε ONOMA

POSITION¬0

Ι¬1

DONE¬ Ψευδής

Όσο (Ι<=10) και ( DONE = Ψευδής) επανάλαβε

Αν ΟΝ[Ι] = ONOMA τότε

POSITION¬ Ι

DONE ¬ Αληθής

Αλλιώς

Ι ¬ Ι+ 1

Τέλος_ αν

Τέλος- επανάληψης

Μέχρις_ ότου Βρέθηκε= Αληθής

ΓΙΑ Κ ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 4

 Α[Κ] ¬0

ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

ΓΙΑ J ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 7

A[1] ¬ A[1] + EΠ[POSITION,J]

A[2] ¬ A[2] + EΠ[POSITION,J+7]

A[3] ¬ A[3] + EΠ[POSITION,J+14]

A[4] ¬ A[4] + EΠ[POSITION,J+21]

ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

ΜΑΧ¬Α[1]

 Για Κ από 2 μέχρι 4

 Αν Α[Κ] > ΜΑΧ τότε ΜΑΧ¬Α[Κ]

Τέλος_επανάληψης

 Για Κ από 1 μέχρι 4

 Αν Α[Κ] = ΜΑΧ τότε Εμφάνισε Κ, “εβδομάδα”

 Τέλος_επανάληψης

Τέλος ΘΕΜΑ_Δ

Επιμέλεια Απαντήσεων

Μακρή Σταυρούλα

Ηλεια

Ελλαδα

Κοσμος

Πολιτικη

Οικονομια

Αθλητικα