Δείτε τα θέματα και τις απαντήσεις στο μάθημα Ανάπτυξης Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον( Α.Ε.Π.Π.)
ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ
Τα θέματα στο μάθημα Ανάπτυξης Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον μπορούν να χαρακτηριστούν κλιμακούμενης δυσκολίας. Υπήρξαν, βέβαια, αρκετά σημεία στα πρώτα δύο ζητήματα τα οποία απαιτούσαν ιδιαίτερη προσοχή από τους εξεταζομένους στην αποκωδικοποίηση των ζητουμένων ώστε να προβούν στην επίλυση τους, καθώς προϋπέθεταν πολύ καλή γνώση της διδακτέας ύλης.
Επιμέλεια Απαντήσεων
Μακρή Σταυρούλα
Δείτε εδώ τα θέματα στο Μάθημα Ανάπτυξης Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον( Α.Ε.Π.Π.)
Ενδεικτικές Απαντήσεις στο Μάθημα Ανάπτυξης Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον( Α.Ε.Π.Π.)
ΘΕΜΑ Α
Α1.
1. Σ
2. Σ
3. Σ
4. Λ
5. Σ
Α2.
Έπρεπε να γράψουμε ένα από τα παρακάτω
α) ( ñ, á, ñ=, á=, áñ, =)
β) (ΚΑΙ, ΟΧΙ, ή)
γ) ΨΕΥΔΗΣ ή ΑΛΗΘΗΣ
Παρακάτω αναφέρονται ενδεικτικές απαντήσεις:
δ) xñ 0
ε) x ñ β KAI x ñ α
Α3.
(OXI(9mod5=20-4*2^2)) Ή (Χ>Ψ ΚΑΙ “X”> “ψ”)
(OXI(9mod5=20-4*2^2)) Ή (8>4 ΚΑΙ “X”> “ψ”)
(ΟΧΙ (4=4)) Ή (8>4 ΚΑΙ “X”> “ψ”)
(ΟΧΙ (ΑΛΗΘΗΣ)) Ή (ΑΛΗΘΗΣ ΚΑΙ ΨΕΥΔΗΣ)
ΨΕΥΔΗΣ Ή ΨΕΥΔΗΣ
ΨΕΥΔΗΣ
Α4.
α) Σχολικό βιβλίο σελ. 180 « Στη χρήση των εμφωλευμένων βρόχων… στο εσωτερικό του άλλου.»
β) Σχολικό βιβλίο σελ. 140 « Για την αρχική σύνταξη… των προγραμμάτων.»
γ) Σχολικό βιβλίο σελ. 138 « Το αντικείμενο πρόγραμμα είναι… και σύνδεση.»
δ) Σχολικό βιβλίο σελ. 139 « Η μετατροπή αυτή επιτυγχάνεται… εντολών μηχανής.»
ΘΕΜΑ Β
B1.
(1) k
(2) >
(3) i
(4) Π[Θ]
(5) Π[k]
Β2.
ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ
i¬1
s¬0
ΑΡΧΗ_ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
Διάβασε m
Αν m>10 τότε
s¬ m+s
ΤΕΛΟΣ_ ΑΝ
i¬ i+ 1
ΜΕΧΡΙΣ_ ΟΤΟΥ i>200
Eκτύπωσε s
Τέλος
ΘΕΜΑ Γ
ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΘΕΜΑ_3
ΑΡ_ΤΕΜ ¬ 0
MAX ¬ 0
COUNT ¬ 0
ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΔΙΑΒΑΣΕ ΚΩΔΙΚΟ
ΑΝ ΚΩΔΙΚΟΣ <> 0 ΤΟΤΕ
ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΕΜ, ΤΙΜΗ
ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ¬ΤΙΜΗ * ΤΕΜ
ΑΝ ΤΙΜΗ >10 ΤΟΤΕ COUNT ¬ COUNT + TEM
AN TIMH >ΜΑΧ TOTE
ΜΑΧ ¬ ΤΙΜΗ
ΜΑΧ_ΤΕΜ ¬ ΤΕΜ
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ ΚΩΔΙΚΟΣ = 0
ΑΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ <= 500 ΤΟΤΕ
ΕΜΦΑΝΙΣΕ “ΠΛΗΡΩΜΗ ΜΕΤΡΗΤΟΙΣ”
ΑΛΛΙΩΣ
ΠΟΣΟ ¬ 20
SUM ¬ 0
ΔΟΣΗ ¬ 1
AΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
SUM ¬ SUM +ΠΟΣΟ
ΠΟΣΟ ¬ ΠΟΣΟ + 5
ΔΟΣΗ ¬ ΔΟΣΗ + 1
ΜΕΧΡΙΣ ΟΤΟΥ SUM>ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ
ΕΜΦΑΝΙΣΕ ΔΟΣΗ
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ
ΘΕΜΑ Δ
Αλγόριθμος ΘΕΜΑΔ
!Δ1ΕΡΩΤΗΜΑ
Για I ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 10
Διάβασε ON[I]
Για J από 1 μέχρι 28
Διάβασε ΕΠ[Ι, J]
Τέλος_ επανάληψης
Τέλος_ επανάληψης
!Δ2 ΕΡΩΤΗΜΑ
Για Ι από 1 μέχρι 10
SUM[Ι] ¬ 0
Για J από 1 μέχρι 28
SUM[Ι]¬ SUM[1] + ΕΠ[Ι, J]
Τέλος_ επανάληψης
Εμφάνισε ΟΝ[Ι], SUM[Ι]
Τέλος_ επανάληψης
!Δ3 ΕΡΩΤΗΜΑ
FOUND¬Ψευδής
Για Ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 10
COUNT¬0
Για Υ από 1 μέχρι 28
Αν ΕΠ[Ι, Υ]>500 τότε COUNT¬ COUNT+1
Τέλος_επανάληψης
Αν COUNT= 28 τότε
Εμφάνισε ΟΝ[Ι]
FOUND¬Αληθής
Τέλος_ αν
Τέλος_ επανάληψης
Αν FOUND = Ψευδής τότε
Εμφάνισε « Δεν βρέθηκαν ιστότοποι με άνω των 500 επισκέψεων»
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
!Δ4 ΕΡΩΤΗΜΑ
Αρχή_ επανάληψης
Διάβασε ONOMA
POSITION¬0
Ι¬1
DONE¬ Ψευδής
Όσο (Ι<=10) και ( DONE = Ψευδής) επανάλαβε
Αν ΟΝ[Ι] = ONOMA τότε
POSITION¬ Ι
DONE ¬ Αληθής
Αλλιώς
Ι ¬ Ι+ 1
Τέλος_ αν
Τέλος- επανάληψης
Μέχρις_ ότου Βρέθηκε= Αληθής
ΓΙΑ Κ ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 4
Α[Κ] ¬0
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΓΙΑ J ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 7
A[1] ¬ A[1] + EΠ[POSITION,J]
A[2] ¬ A[2] + EΠ[POSITION,J+7]
A[3] ¬ A[3] + EΠ[POSITION,J+14]
A[4] ¬ A[4] + EΠ[POSITION,J+21]
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΜΑΧ¬Α[1]
Για Κ από 2 μέχρι 4
Αν Α[Κ] > ΜΑΧ τότε ΜΑΧ¬Α[Κ]
Τέλος_επανάληψης
Για Κ από 1 μέχρι 4
Αν Α[Κ] = ΜΑΧ τότε Εμφάνισε Κ, “εβδομάδα”
Τέλος_επανάληψης
Τέλος ΘΕΜΑ_Δ
Επιμέλεια Απαντήσεων
Μακρή Σταυρούλα